Labels

Friday, April 15, 2011

Panas.

Tak suka, tak suka, tak suka.

Tak suka? Mengapakah? Erk. 

Bila panas dah naik satu badan, semua pergerakkan terbatas. Kadang kala, tak selesa. Nak buat ini susah, nak buat itu tak boleh.


Okay. Cuma nak bagitahu, hari ni aku demam. Hari ni, aku tak sekolah. Hehe. Itu je kot. Erk. Demam agaknya aku ni. Memang demam pun.

Lagi satu, kalau pergi klinik. Aku dah agak dah apa yang doktor tu akan cakap. Skrip yang sama, nasihat yang sama.

Takpe lah. Yang penting, ada surat MC. Cikgu sekolah aku tu bising kalau cuti, tapi tak ada surat MC.

Sebelum tu, aku nak walk-blogging dulu, lepas tu baru aku sambung rehat.

7 comments:

fyna said...

semoge cepat sembuh.mam obat k..

Syafiee said...

Thanks, Fyna. :)

Salmiza S. said...

smoga cepat sembuh.... suka sgt part "skrip yg sama, nasihat yg sama".. stuju sesgt...!! =)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

selamat hari isnin ya :-)

Syafiee said...

Mija: Betul tuh. Kita segeng. Thanks. :)

Shoromnasrudin: Selamat Hari Isnin juga. :)

Salmiza S. said...

welkam2...=)

Miss Tira said...

Rehat yang secukupnya. Jangan skip makan ubat ye. Moga cepat sembuh :)