Labels

Tuesday, June 21, 2011

Bila sukan setahun sekali.

Pegh! Penat.

Maklumlah,
tingkatan enam ni, bukan selalu sangat ada aktiviti sukan.

Kalau setakat aktiviti kokorikulum tu, memang la ada.
Tapi, seminggu sekali je.
Itu pun, tak lah penat sangat kot.

Okay. Kejap eh?
Nak duduk dulu.

Kena tarik nafas sebelum mulakan aktiviti.




Okay. Sekarang kita pergi padang.
Errrr.

Tapi,


Aku nak main belon kejap boleh kan?


"Izwan, jangan pandang macam tu, cair aku." 
Ahak!



Okaylah.
Main belon pun dah cukup penat.
Jom balik rumah.
Hehe.

Bye semua.
Salam satu Malaysia!


*perembat gambar profesional. 
Source: Facebook.

9 comments:

Zuraidah said...

Okay, bye.

*tetiba.

Izyan Masri said...

ASAL PADANG TU MCM PADANG RAGBI ? KIHKIH :D

Syafiee said...

Yan : Teruk sangat mungkin? Kih kih kih. :D

sahromnasrudin said...

awat mcm pdg ragbi je huhuhhhh

Syafiee said...

Wekeke. Semua cakap padang RAGBI. Erk.

Miss Tira said...

Dah lama tak rasa benda-benda macam ni. Kenangan sewaktu zaman alam persekolahan dulu.. :)

Syafiee said...

Tira : Wah.. kalau lah masa boleh undur balik. Hihi. :)

nelly said...

nelly tak aktif sukan ~
=='

NURUL NATASYA AMIR said...

Bagus2 bersukan.Boleh kempiskan perut kembali.wakaka.Tetibe -__-''