Labels

Monday, August 1, 2011

da lame x 'mengepost'

yar! fasting time! pejam celik, da sampai bulan puasa kan.. kejap je.. pastu raye, pastu ape ag.. hoho.. ape yang penting hari pertama pose ni mmg agak memenat kan walaupun keje tegolek atas katil je.. hehe..

aku tau, susah bangun sahur mmg ape yang akan d alami setiap own y nak puase, setan da xde pun ttp sksa nak bukak mata nih.. cmtu gak aku pg td.. punye la seksa la.. lagi2 alarm hp bunyi kuat gile mcm nak kiamat dunia.. pergh! mcm nak gaduh je an ngan hp tu.. haha! tp sbnrnye aku ni dah biase bangun pagi.. tp xde awal mcm pg td.. pkul 5 beb! kopak wo0 mata!

Tp rupenye ade makhluk Allah y bgun ag cpt.. itu lah die ummi trsayang aku.. bangun pepagi semata2 nak masakkn kitorang punye mknn ntuk sahur.. isk2... touching jap.. huhu . .


bila azan subuh berkumandang, maka bermula lah prjuangan pada hari pertama puase.. tp xmencabar mana pun sbb aku xde wat ape2 pun melainkan guling2 atas katil.. haha.. tp esok siap la kaw.. puasa + sekolah.. haha..

erk.. bebel punya bebel da pkul 10.30 malam da.. tido time! kene tido awal.. maklum la, budak skolah y xmatang ag.. hehe.. xmacam Zuraidah Mohd Amin..

ok lah.. ckup ntuk kali ni.. ^^,

3 comments:

Syafiee said...

sape? yang lupa? huhu..

Zuraidah said...

Haha. Kita lah yang lupa. Huhu.

Miss Tira said...

Selamat berpuasa :)

P/s: Maaf lama tak menyinggah sini. Tira sibuk baru-baru ni :)